mål uppnått!

jag har ända sedan i januari haft en så kallad delmålvikt som jag ska upnå på 38 kilo. när jag lades in på kliniken vägde jag 31 kilo och nu idag vägde jag mig hoss en kompis eftersom vi inte äger en våg hemma längre. jag får ju inte väga mig igentlgen, får inte ens veta min vikt igentligen, men det känns bra att kunna väga sig så att allt ine går åt fel håll och så. jag hade uppnått min delmålvikt! jag blev vell glad, men ändå så är det så långt kvar till min målvikt. jag har redan sagt att jag inte tänker väga som jag gjorde förut runt 44-45 kilo så jag vet inte vart allt ska sluta. min behandlate vill sätta upp en ny delmålvikt på 42 kilo, men det går jag ändast med på om jag får börja träna nu och börja bygga muskler och så igen. jag har verkligen inga muskler kvar alls! idag cyclade jag för första gången på ett år och efter bara typ en minut så trodde jag att jag skulle dö, jag har inte för mig att de var så jobbigt att cyckla liksom men har man inga muskler så har man inte. jag får ju inte cyckla igentligen, men det tar ju så lång tid att gå.


jag och syrran på båten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0