uppe tidigt

idag måste jag upp tidigt eftersom vi har träff med konfirmationsgruppen. vi ska ha det i två veckor nu! asjobbigt. vi måste komma klockan nio och slutar inte förens vid tre. lunch antar jag att vi får där, eller ja hoppas det eftersom jag måste äta den. det ska iallafall bli kul at träffa alla igen. vi hade det ju riktigt kul på gotland tilsammans. men ändå jag missar all sol som det ska vara i veckan, så jag ska nog vara hemma på fre eller något, för jag orkar nog inte ge mig iväg varje dag, jag hoppas inte ledarna har något i mot det för jag var ju hemma igår också.
men ska ta och göra mig i årdining nu, puss


svanarna som bodde brevid våran båt i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0