alla är sura på mig idag

det har varit en jobbig dag, alla är typ sura på mig, min behandlare riktigt hatar mig och ja vad kan bli värre? började prata med min behandlare idag och hon var riktigt sur för att jag hade gått ner i vikt, jag kan fortfarande inte förstå att det är sant att jag gick ner i vikt.. hon var iallafall skitsur och sa åt mig att berätta vad jag gjort för något, och ärligt jag vet inte, beror det på att jag har rört mig för mycket den här helgen? jag tycker inte jag rört mig mer en innan, men jag vet inte.. sen började hon att klaga på min attetyd, men hur lätt är det att var trevlig och glad när hon är så sur? sedan började hon tjaffsa och säga att om jag vill att det ska ta år att bli frisk så kan det få ta det.. ofta jag vill det liksom, det är klart jag vill vara frisk som alla andra, men det är inte så lätt alla gånger. nästa gång ska jag sitta och smöra och hoppas det går bättre. det var iallafall skitjobbigt och jag fick värkligen kämpa för att hålla tårarna inne, när jag sedan ringde mamma var hon typ också sur på mig, jag sa att jag inte orkade leva så här längre och då blev hon sur och hotade med att de skulle sätta in mig på heldygnsvården om jag skulle vägra att åka dit. jag orkar verkligen inte, varför kan jag inte bara få försvinna för all tid och slippa allt det här, jag vill inte mera nu.. jag gör det bara för att familjen ska vara nöjd, men de verkar inte vara nöjda iallfall..
har ätit mellanmål nu iallafall, det gick bra här är en bild på dagens sista mål..


Kommentarer
Postat av: MulleMeck

Då var vi där igen!!... gör ALLT för DIN EGEN skull och börja se din undervikt som ett problem för din kropp och din utveckling, kropps hår och inga bröst lockar väldigt få killar :-)

Ta dig i kragen nu och följ Mando konseptet fullt ut även om det suger, ju snabbare du kommer till din målvikt ju snabbare kanske du kan börja gilla dig själv och din kropp utan att gå ner i vikt. Kram



"jag gör det bara för att familjen ska vara nöjd, men de verkar inte vara nöjda iallfall"

2009-03-12 @ 08:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0