barnvakt idag

nu måste jag göra mig i årdning, för om drygt en timme kommer lilla julia som jag och syrran ska sitta barnvakt åt minst fyra timmar, det lär bli en utmaning, för jag var helt slut efter bara en timme igår. hon är så livlig och busig liten tjej, så vi kommer vell att sova middag med henne vi med, haha. jag hoppas hon inte är så svår att få i mat och så, men vi är ju två som sitter barnvakt, så då kanske vi kan få lite vila imellanåt. dessutom använder hon fortfarande blöja, men det ska nog gå bra, batra jag kommer ihåg hur man får på dom nu igen, haha.  men det ska bli kul iallafall att sitta barnvakt, för just nu känns det som om alla sitter barnvakt åt mig nu för tiden, så det blir skönt att få ta lite ansvar.
ni kanske får se lite bilder från dagen senare. vi hörs så länge, puss

  
min barnvakts partner då, haha. den här bilden är typ den finaste på sophie tycker jag, vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gammal är du ? :)

fin blogg föresten ;) <3

2009-03-28 @ 13:50:57
Postat av: Anonym

hur gammal är du? :)

fin blogg föresten ;) <3

2009-03-28 @ 13:52:29
Postat av: angelica

jag är 14 fyller 15 i år..:)

2009-03-28 @ 16:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0