en stor besvikelse igen

så klart att man inte har gått upp i vikt, jag blir så jävla besviken, varför måste det vara så här hela tiden för? jag hade gått ner i vikt, det var nästan ingenting, men på det chemat jag har ska jag gå upp ett halft kilo i veckan.. nu är allt förstört, precis allt, jag ska vara här hela veckan, inte en dag hemma, jag vet ärligt inte om jag kommer att klara det här längre, jag är redo på att ge upp nu, varje vecka är bara förjäves hela tiden. inte en ända dag i skolan, jag kommer att missa provet som jag såg fram emot att göra, kommer att komma efter ännumera, fan det kan inte bli värre. jag hatar allt, hatar att just jag blev född, kunde inte mamma fött en annan unge?

förlåt för att jag gör er besvikna en än gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0