engelska med en finne, haha

jag fick inte vara hemma till lunch idag, tydligen blev det något missförstånd, så nu får jag var här till efter lunch och sedan åka hem. klart att jag blev besviken, men jag kan inget göra, jag får inte bestämma någonting i min behandling. nu har jag precis ätit frukost igen och väntar på bättre tider som aldrig kommer. idag till lunch är det pizza som gäller, jag ska nog ta en vanlig vesuvio men lite mindre ost på och så hoppas jag att jag kan äta en liten bit iallafall. så önska mig lycka till med det..
kvart över tio så ska jag ner till läraren, det var tänkt att jag skulle läsa engelska med en finsk tjej, som är här, fast hon är inte så bra på engelska, så jag skulle ha min bok och hon sin. men nu är det så att jag kom på att mina engelskaböcker är i skolan, så jag får väll läsa i hennes då..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0