ett mål kvar för dagen

då har man precis ätit lunch då och nu är det bara tremellis kvar. klockan ett ska jag träffa dietisten för att prata om mellanmålen, jag ska få lite nya alternativ till mellisen som jag äter i skolan, sedan ska jag fråga lite om man kan byta ut olika saker tex oboy mot capichino och så. men jag hoppas att set inte blir några problem där. jag vet inte men jag tror att jag ska prata med min behandlare idag, hon tog en vikt på mig imorse, som jag är lite orolig över, hon lät lite besviken tycker jag när hon tog vikten så jag känner mig lite osäker, men nu måste jag gå, en annan person ska ha datan nu, så jag ska sätta mig och plugga. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0