fet pizza imorgon

då var man hemma, har precis ätit middag och duchat, idag åt vi kassler i ugn med ris, det var länge sedan faktiskt. ikväll ska jag försöka skriva på svenskauppsatsen, även om jag inte har lust. den måste ju bli klar snart. imorgon är det mando igen, men jag tror att jag skulle få komma till lunch och sedan åka hem efter igen, men jag är inte säker, det blev lite konstigt idag. till lunch imoron ska jag prova pizza, åå gud vad läskigt, haha. ne men jag ser inte fram emot det, jag kan redan nu se framför mig den där pizzabiten som fettet bara rinner ifrån, jag kommer absolut inte äta mycket ev den, det kommer nog vara svårt att bara smaka på den tror jag, men vi får se imorgon..


 


jag har ingen aning på vad jag ska ta för pizza, hälst någon lite smalare, för då blir den lite lättare att äta och eftersom det är första gången så vill jag inte ta det svåraste.. någon som har något förslag på en bra pizza att börja med?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ta den dära med bara ost, typ margarita

2009-03-19 @ 08:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0