fika vid tre

japp då har jag ätit lunch också, jag åt på w-base, det menas med att man får lägga upp så mycket mat som man tror att man ska äta, sedan efteråt får man reda på resultatet. min behandlare måste kolla det på datan, så det dröjer nog ett tag innan jag får reda på något. till tremellis ska jag och min behandlare ut och fika, jag får ta nästan vad som hälst, och så måste jag ta något att dricka till. men det ska nog gå bra tror jag, man behöver ju inte äta några jättemängder när man fikar. innan lunchen var jag nere hos läraren här. jag jobbade spanska, det gör jag för det mästa där nere.. snart så är dagen här slut iallafall och jag får komma hem över helgen, det ska bli så skönt.
jag tycker att snön kan ta och försvinna nu, jag vill ha sommar och bli brun, fast jag kommer inte våga gå i bikini, så jag får vell sola solarium, haha, jag ska göra det senare idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0