första pizzan

idag åt jag pizza för första gången på typ 8 månader, det kändes lite jobbigt och jag kunde bara äta en liten bit, typ en tiondel av pizzzan, om ens det, men huvudsaken var ju att jag smakade ellerhur.. jag tog en vecuvio, men åt typ bara av kanterna där det inte låg någon ost.så det blev inte så mycket mat till lunch idag, vilket var skönt för då behövde jag inte känna mig så mätt efteråt. men nästa gång ska det gå lite bättre.
till middag idag åt jag på w-base, alltså att man får lägga upp så myckt som man tror är lagom och sen efteråt så får man reda hur mycket man la upp, men det får jag veta först på måndag.
imorgon är det skola, ska bli jättekul men jag är ganska nervös. det är tänkt att jag ska äta lunch där också, men jag vet inte om jag ska göra det, för jag vill inte sitta ensam med en lärare i enrum och äta, det känns bara jobbigt. men vi får se imorgon.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0