första riktiga skoldagen

idag har jag harft ledigt från kliniken hela dagen, fett skönt alltså! jag har varit i skolan och jobbat lite för första gången och det har varit jättekul att träffa alla och så. jag år mellanmålet i matsalen med en mattant och några kopisar. det var igentligen meningen att jag skulle äta lunch där ochså, men jag åkte hem istället, jag hade ingen lust att äta i ett enrum med en lärare. fast nu säger de att jag kan få sitta med en kompis om jag vill så nästa gång jag åker till skolan så ska jag äta lunch där. men dagen har iallafall varit rolig. nu har jag precis ätit lunch, kassler med pasta och sås, det gick bra för jag hade ätit mellanmålet lite tidigare idag , så då blev det inte så nära inpå lunchen.

isabell och emilia, så söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0