fullt upp idag

idag har jag inte hunnit blogga något förens nu, jag har haft fullt upp idag kan man säga, färst så var det tandläkaren imorse, sedan frisören och en massa läxor.. idag hade jag en ledig dag från kleniken, jätteskönt jag känner att jag kan slappna av mer när jag får vara hemma ett tag, och det är lättare att äta när man är hemma också och slipper alla behandlare och sjukvårdare hela tiden.
tandläkarbesöket gick iallafall bra, jag hade inga hål, och inte var det på väg att bildas några heller, mamma hade vart lite orolig, för på grund av sjukdomen kan man få dåliga tänder. jag fick i alla fall ta några kort, och blev kallad till tandspeciallisten, eller vad det nu heter, nästa månad, då ska det avgörs om de ska göra något åt mina lite glesa och snea tänder.
sedan var jag hos frisören också, man är ju aldrig speciellt nöjd efteråt, men så är det ju alltid. håret växer ju ut igen, även om det tar ett tag.. jag tappar ju rätt mycket hår just nu så vi färgade inte det idag, men ska nog göra det om någon vecka, för jag står inte ut med att ha en sån utväxt som jag har just nu. jag måste dessutom ha tappat hur mycket hår som hälst idag, så som frisören slet i det. det kommer komma någon bild senare idag..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0