gårdagen var hämsk

gårdagen var en riktig jobbig dag, efter att jag ätit middag så fick jag en ångestatack, inte över maten utan för hela dagen, känndes hämskt att jag hade gjort mina föräldrar besvikna igen, dessutom var mamma lite sur också, eller jag vet inte vad hon var, men det blev jobbigt och jag grät istort sätt hela kvällen, jag kunde inte sitta still utan gick runt hela tiden, tillslut gick jag ut, men jag visste inte vart jag skulle ta vägen, hade bara lust att försvinna för alltid, men tyvär är jag för feg för sånt och det stör mig enormt att jag inte vågar göra vissa saker. jag tänker alltid att det kanske bara gör saken värre efteråt om något går snett. det var tur att jag fick gå till skolan idag iallafall, det gjorde mig lite gladare. vissa frågade om jag var trött, men det berodde bara på att jag gråtit så mycket dagen innan så att jag vart helt svullen under ögonen.
men men måste försöka blicka frammot igen, för går jag inte upp i vikt tills på måndag nästa vecka så får jag inte gå i kolan, och det får bara inte hända.
men jag ska försöka att plugga lite nu, har fått lite nya krafter efter skolbesöket känns det som, så vi hörs, puss


pappa och sophie för ett drygt år sedan, på Kreta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0