gårdagens panik

jag srev inget mer igår, för vi kom hem så sent.. jag kan berätta lite om gårdagen,jag fick äta mellis i bilen på vägen dit, och sedan ett till när vi kollade på tävlingen. sen skulle vi äta middag där, och då hade mina föräldrar glömt maten som vi hade vägt upp så att det skulle vara rätt mängd, jag fick panik och visste inte vart jag skulle ta vägen, jag gick runt och höll ärligt på att börja gråta, jag kunde ju inte äta middag när vi skulle komma hem typ åtta, då skulle jag ju liksom äta kvällsmellis. jag fick tillslut ta en liten hamburgare på Max, även om den typ var den minsta de hade, och inte ens nära så mycket som jag igentligen skulle äta så var den lite svår att äta för det var ju jättelänge sedan jag åt något sånt där. men då har man ju provat det iallafall och det är ju bra, men den var inte så god, jag minns att jag tyckte det var jättegott förut, fast det var ju mcdonalds hamburgare men endå..
aja nog snackat om det, allt löste ju sig tillsist iallafall.. jag kan istället gratta syrran som tog silvermidaljen och gick vidare till sm, så grattis, det är konstigt att de inte vann, för de hade tio poäng mer en det lagen som vann, men domaren hade rankat dem som etta innan tävlingen, och då fick de komma etta, är det värkligen rättvisst, jag menar har man mäst poäng så ska man vell vinna eller?

bild från SM förra året, då tog de guld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0