gårdagens

jag får ursäkta för en dålig uppdatering igår, men jag hade fullt upp hela dagen, så jag tänkte inte nes på bloggen. så här såg min gårdag ut.


upp klockan 6, och äta frukost

till skolan klockan halv 8

hem från skolan vid 12 för att äta lunch

stada åt våra jobbiga marsvin

äta tremellis

fick besök av en liten, snart treårig julia som vi ska sitta barnvakt till idag.

förbereda middagen som mamma kom hem med, pizza, jag smakade en tårtbit det är en klar förbättring sedan sist! jag var ju inte direkt mätt efteråt, men något sa ändå att jag inte skulle äta mer fast det var gott.

åkte och handlade på Maxi, kom hem halv 9, då var det dags för mellan mål.

sedan kollade jag på lets dance, det var fel som vann tycker jag. och efter det så somnade jag i mammas och pappas säng, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0