god natt

imorgon är det både skola och kliniken som gäller, först har jag utvecklingsamtal klockan åtta, lite onödigt, för jag vet inte vad vi ska prata om eftersom jag inte har gått i skolan alls. sedan klockan nio så hämtar en taxi mig i skolan och kör mig till kliniken, där ska jag äta tiomellis och lunch, sedan ska jag åka tillbaka till skolan för att ha syslöjd som jag har envisats om att få ha. först var det bestämmt att jag skulle få gå förmidagen i skolan och sedan äta lunch och tremellis på kleniken, men då skulle jag inte få ha syslöjd, så jag bråkade lite med pappa om det och tillslut ringde jag min behandlare och så fixade vi så att jag fick gå på syslöjden. det förvånar mig faktiskt att jag vågade ringa, jag som alltid brukar vara så blyg, haha, men nu ska jag ta och gå och sova, puss och godnatt, och så hörs vi imorgon.



jag och syrran när vi var små, lite konstiga miner, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0