god natt

fick en fråga om jag klippte mig ofta och om jag gjorde något för att håret  skulle växa. jag kan säga att det var jättelänge sen jag klippte mig, jag måste ta och göra det snart, men jag hatar att klippa mig för jag blir alltid så missnöjd. mitt hår mår inte bra just nu, jag tappar jättemycket för att jag är sjuk, jag har nog tappat mer en en tredjedel av håret tror jag. jag skulle så gärna vilja slinga det med ljusa slinger, men jag är rädd att jag kommer tappa mitt hår äftersom det inte mår så bra nu, men när det mår bättre så ska jag göra slingor direkt.  nu för någon vecka sedan så började jag ta extra vitaminer för just hår och naglar, det ska göra så att de växer bättre och blir starkare, men det kunde ta upp till tre månader innan man såg resultat. så jag hoppas att det ger resultat, för annars kommer jag nog snart att bli flintis..
men nu ska jag ta att avsluta här, mamma och pappa ska typ gå och sova så jag måste stänga av datorn, men vi hörs imorgonbitti igen.
puss och godnatt

 
bilder från kreta ibörjan av 2008, jag blir så sugen på att på att åka iväg när jag ser de här bilderna. ser det inte härligt ut?

Kommentarer
Postat av: MulleMeck

Kämpa på tjejen, efter ett tag så känns dessa nya portioner helt normala för dig, lika "normalt" som det var för dig att äta extremt lite. Focusera på delmålvikterna och se det långsiktigt, detta gör du ju för att må bra resten av ditt liv. Du kommer alltid att ha en fin kropp även när du känner dig "stor", och du vet väl vad man säger....det är insidan som räknas :-) Kram

2009-03-06 @ 07:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0