grillen framme

igår invigde vi grillen, haha. även idag grillade vi, igår var det lamm och idag var det kyckling, gott faktiskt. vi brukar grilla rätt så offta på sommrarna, och när man grillar så känns det som om det är på väg, så det var härligt.
idag har jag pratat lite med grannen, han har fixat lite jobb åt mig och syrran,.vi ska sälja räkor, haha, men vi kommer ju att tjäna lite pängar så det är ju bra, om någon vill köpa räkorna förstås. en låda med fem kilo räkor kostar 600 kr, det ska vara billigt, men jag tycker att det låter dyrt eller? är det någon som är intreserad av att köpa kanske? haha.
ikväll ska jag kolla på beck som vanligt, och dedan är det till kleniken imorgon, jag hoppas verkligen att jag inte gått ner i vikt nu det här helgen, jag har ju gått ganska mycket så är lite orolig, men jag hoppas på det bästa.
nu ska jag ta och plugga lite, har lite dåligt samveta för jag har inte pluggat sen i torsdag.
vi hörs, puss


Kommentarer
Postat av: fanny

åh ja vill oxå tjäna pengar :P

2009-03-23 @ 14:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0