här igen

här igen då! fattar inte att jag åkte hit idag iallafall, men mamma hade blivit så beviken om jag inte hade åkt och jag vill inte såra henne mera nu. har precis ätit frukost och känner att jag måste byta kläder, kan inte ha ett skärp i midjan när jag har ätit, jag ser ju ut som, det ska vi inte prata, jag får inte säga sådana grejer för att då klassas jag bara som sjukare, och jag försöker ju att komma harifrån så..
idag ska de filma här också, jag orkar inte med det också, alla  kan liksom se mig på tv sen hur kul är det?
jag antar att jag ska prata med min behandlare idag också, om hon inte säger något om att jag ska få vara hemma så åker jag aldrig hit igen, så bäst att hon säger något bra.
jag ser vekligen inte fram emot lunchen idag, jag kommer säker att gråta flera timmar efter, jag ska försöka att inte göra det, men ärligt jag det känns som man ska dö efter att man har ätit mer en vad en vuxen man gör liksom.
puss

Kommentarer
Postat av: MulleMeck

Men herre gud!!! Kom igen nu tjejen!! Kämpa kämpa..

"här igen då! fattar inte att jag åkte hit idag iallafall, men mamma hade blivit så beviken om jag inte hade åkt och jag vill inte såra henne mera nu."

2009-03-12 @ 08:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0