hjälp mig tillbaka

då var frukosten avklarad, bara 5 måltider kvar idag, suck jag vill åka hem nu, jag klarar av att vara hemma, jag behöver inte deras hjälp längre, det känns bara onödigt att vara här. jag vill bara komma tillbaka till skolan och vännerna nu, saknar dem alla så jävla mycket, vissa har jag inte ens träffat på runt 10-11 veckor, det känns som en hämskt lång tid och visst är det, för mig iallafall. det här stället gör en bättre till det yttre, alltså kroppen blir större, men innom en mår man bara sämre, livet känns meningslöst, allt känns meningslöst, även om det gjorde det innan jag kom in här också för då var jag ju jättesjuk. det ända som kan få en att må bättre är vänner och familj, men ofta hjälper inte det heller. man känner sig så jävla otacksam för det folk försöker göra för en, förlåt för det, jag uppskattar det jättemycket även om det inte syns just nu, men sen så kommer ni märka skilnad hoppas jag. jag kanske är förändrad,det vill jag inte vara, jag vill vara samma person som för ett år sedan. så snälla hjälp mig säg hur jag var förut för jag kommer inte ihåg hur jag var då. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0