hur fan ska jag klara det här?

just nu var jag hos dietisten och jag vill bara dö känner jag, jag orkar inte längre nu är jag faktiskt redo att ge upp. de la till en näringsdryck, höjde maten till max och la till en kex, hur fan ska jag klara allt, jag som redan äter så mycket så det känns som om jag ska spy, hur ska jag klara det här? det är ju omöjligt, jag vill ge upp nu för jag orkar inte kömpa längre. jag får inte ett dugg för det jag gör och har gjort, inte ens börja skolan, det här jävla stället kan bara gå och ta sig hatar det!.


bara mat hela jävla tiden! (det här är inte bilder på maten som jag äter)

Kommentarer
Postat av: sara

äter du det där varje dag?

tycker du är jätte duktigt visst är det jobbit dt försår jag men kämpa vidare :D

2009-03-04 @ 14:30:41
Postat av: Emelie

Jag lider med mig. Mitt schema ligger på minimum och jag tycker ändå att jag äter som en gris. Ska få höjning imorgon också =S

2009-03-04 @ 14:47:13
URL: http://torslan.blogg.se/
Postat av: Anonym

ge inte upp angelica!

2009-03-04 @ 20:21:22
Postat av: angelica

nej det där är inte vad jag äter, bara bilder på mat jag la ut...

2009-03-04 @ 20:23:42
URL: http://agelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0