i rätt riktning

ja idag har jag varit hemma och vart sjuk hela dagen, dessutom har jag varit själv både tiomellis och tre mellis för att mina föräldrar har jobbat. det har varit skönt att få vara lite för mig själv, för jag får ju egentligen inte det, inte ens en halvtimme eller så, men mina föräldrar litar på mig så det är bra, och jag är stållt över mig själv som inte har fuskat med något av målen när jag var själv, hade det varit förut så hade jag hoppat över dem helt, men inte nu, jag vill ju gå i skolan och få göra lite roliga grejer jag också! så ett steg frammot då kan man vell säga, för att jag klarade att äta när jag var själv..


världes finaste mickis!

Kommentarer
Postat av: Anonym

starkt gjort =)

2009-03-24 @ 16:23:50
Postat av: Anonym

bra gjort! :)

2009-03-24 @ 17:38:59
Postat av: Anonym

bra gjort! :)

2009-03-24 @ 17:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0