ikea

hejsan, jag har presis ätit middag, fiskbullar med potatismos, det gick bra. idag har jag vart på ikea hela dagen, vi kom fram dit runt halv elva och  kom hem här lite över fem, det har varit en skit lång dag där borta, men vi hittade ju iallafall lite möbler till rummen och det var ju bra, ni kanske får se sen, men just nu ligger de nerpackade i kartonger, så imorgon får det bli isåfall. jag åt med mandometern på ikea idag, jag beställde kyckling med någon konstig typ sallad med  vetekorn i och sådant, men det smakade vell okej, men det kändes lite jobbigt att sitta bland så mycket folk, för det var många som glodde när jag åt med en våg. ni kan få se vågen någon gång, den är lila haha.
imorgon är det kliniken som gäller igen, usch jag orkar verkligen inte med det där stället. jag kommer säkert få en mathöjning imorgon också för jag har inte gått upp så mycket i vikt de senaste veckorna, jag vill inte ens tänka på det, jag kommer typ få panik eller något när jag får reda på vad jag ska äta för mer. jag går upp i vikt men väldigt väldigt sakta, men vad spelar det för roll liksom? bara man går upp i vikt så är det väll bra eller?
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kliniken, väll, gäller. Snälla, det är så mycket stavfel att det gör ont.

2009-03-01 @ 20:34:07
Postat av: Anonym

men snälla, oftah du ska kommentera om hur hon skriver. palla va jävla rättstavare :S

2009-03-01 @ 22:45:56
Postat av: Anonym

PS. juste super bra blogg angelica, fortsätt kämpa gumman. du har massa stöd, du klarar det här. du är stark!

2009-03-01 @ 22:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0