jag är rädd

nu sitter man här på mando igen, och jag har precis ätit frukost med min nya behandlare, jag vet inte om det blir bättre eller sämmre med henne, men jag hoppas på bättre, så att jag kommer härifrån snabbare. men jag vet inte hennes passient har varit här på heldygnsvården typ ett år, så jag vet inte, det kanske inte ser så ljust ut för mig trotts allt. tänk om allt blir värre nu, att jag inte får ga en  enda dag i skolan eller något, jag är faktiskt rädd, men vi får vänta några dagar och se hur det blir. de tog en vikt på mig  alldelles nyss också, jag vet inget om det en, men jag hoppas som in i ... att den är bra, för annars får jag inte gå i skolan den här veckan, och jag måste vara på mando typ hela veckan istället, så fan om den inte har gått uppot. just nu är jag bara så rädd att allt ska gå fel...
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0