jag spricker snart

det blir ett litet sent inlägg idag, jag som alltid brukar skriva så tidigt på morgonen, men idag var jag och hälsade på i skolan, jag träffade vännerna och hämtade lite böcker och sen var det bara att åka tillbaka till kliniken till lunch igen. något jag verkligen inte såg fram emot eftersom jag har fått mathöjning och nu äter en full portion. de kallar den en normal portion, men aldrig i livet att det är en normal portion, jag höll ärligt på att dö när jag åt den, inte ens min pappa äter så mycket och jag har aldrig heller ätit så mycket, hela tallriken var ju helt överfull med mat och nu känns det som om jag ska spricka. jag vill inte längre, kan inte allt bli som förut igen när jag var frisk? då åt jag inte ens hälften av det jag äter nu. asso vad fan tror de igentligen, en person äter inte så där mycket och speciellt inte om den äter typ sex gånger om dagen. hur fan ska jag orka?

Kommentarer
Postat av: Anonym

din runda klocka går fel så du vet =)

2009-03-05 @ 15:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0