jävla mattebok

åå jag är så trött på att jobba matte, inte för att jag jobbar, men jag har ju förökt, har öppnat den två gånger idag, men så fort jag ser talen så får jag panik, de är ju jättesvåra och ingen här kan matte så vad anat kan jag gör en att stänga igen boken? åå jag kommer inte få något gjort idag häller, eller jo jag ska till läraren här klockan ett, men hon kan inte matte. så jag får vell ta no då, men där har jag nästan ingenting att jobba med och resten av böckerna är hemma..
snart är det lunch och jag ska äta en jätteportion igen, den här gången kycklinwook men sweet chili sås och ris, men det är bara att proppa i sig och se glad ut så att man kommer här ifrån någon gång, även om det känns som man ska spy varje gång. snart måste jag börja göra iårdning lunchen, så ska fixa lite innan, puss


önskar jag kunde få ha den här matteboken, den är mycket lättare och ser mycket roligare ut, haha

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag är kanske inget proffs, men jag har läst 8:ans matte, så det är bara att fråga om du behöver hjälp så ska jag göra ett försök att hjälpa till ;)

2009-03-16 @ 14:04:28
URL: http://torslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0