jobbig middag

har precis ätit middag, den blev lite senare idag för pappa skulle grilla och det tog lång tid. det var jättejobbigt, för jag ska ju snart äta mellanmål igen, pappa blev lite sur också och sa att allt alltid ska krättsa runt mig mm. jag blev såklart jätteledsen för han ska alltid använda sjukdomen mot mig när det är något, jag vet redan att jag har förstört för hela familjen, han behöver inte ta upp det hela tiden, men han vet vell att det är det jag blir mäst sårad av. 
ikväll ska jag kolla på robinson, och mysa lite framför tvn bara, tror jag.
sen idag har jag inte gjort något särskilt, vart och handlat lite, först var vi på mio och sedan på hemtex och willys, med det var kul iallafall.. jag tror inte att jag kommer att blogga något mer idag, så ni får ha det så bra, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0