kliniken

nu är jag på kleniken igen, kom lite senare idag för jag och mamma fick inte tag på någon taxi. idag ska det vara överlämning till den nya behandlaren, båda mina föräldrar kommer att vara med. jag hoppas att jag får åka med dem hem sen igen när de åker, för det är ju onödigt att betälla en taxi och åka en timme senare liksom.
jag ska försöka plugga lite no, för på fredag har vi prov i det, men jag kommer ju förmodligen inte att vara med som vanligt, så jag får vell göra det provet senare antar jag. igår blev jag iallafall klar med mitt dataskrivna USA arbete, det blev lite mer en 8 sidor, jag fattar inte att jag orkar skriva så jävla mycket. fast det tog ju typ fem veckor, haha.


så skönt att vintern är på väg bort nu, har längtat i evigheter känns det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0