krossad fot

jag glömde berätta att jag gjorde illa foten imorse, klockan ringde och jag gick upp, jag tyckte det var  lite konstigt att ingen annan hade gått upp en så jag kollade på syrrans klocka och då stod den bara på tjugo över fem, min klocka hade alltså ringt en timme för tidigt. jag skulle ta och gå och lägga mig igen, men bestämmde mig för att borsta håret först, vilket jag inte skulle ha gjort , när jag borstade så gick borsten av och slängdes rakt ner på foten, det låter inte så hämskt, men den träffade en nerv, så hela översidan av foten svullnade upp jättemycket, det gjorde så jävla ont så jag visste inte vad jag skulle göra, jag kunde inte gå eller stödja foten, så jag kröp ner till mamma, vi lade is på foten och efter ettt tag så försvann svullnaden lite. jag lade mig på soffan istället och vilade tills alla andra i huset började gå upp. foten kändes lite bättre, men jag fick ta en värktablett och linda om foten så att jag kunde pina mig iväg till kleniken, jag försökte att mamma skulle tillåta mig att vara hemma, men det fick jag ju inte så det var bara att åka hit iallafall. fan kunde den inte ha gått av eller något så att man slapp att åka hit? vet att man inte bryter något så lätt men endå, då hade jag ju sluppit åka hit på ett tag.


fan vad jag längtar till värmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0