lektion som väntar

nu sitter jag hät och väntar på matte lektionen som börjar kvart över nio, det ska bli skönt att få lite gjort även om jag inte fattar något när hon förklarar. jag vill bara tillbaka till skolan, ha de vanliga lärarna som iallafall kan förklara så att man förstår. men men jag ska väll snart få börja lite igen hoppas jag , det dröjer kanske två veckor till eller något, sen kanske jag får börja någon dag i veckan till att börja med. jag är trött på att allt aka ta så lång tid, nu vill jag bara härifrån, men just nu känns det som om jag aldrig kommer komma härifrån, aldrig få börja skolan eller inget annat, jag ska inte ens hoppas på något, för jag blir alltid lika besviken islutändan iallafall.
puss

Kommentarer
Postat av: Emelie

Absolut ;)

2009-03-04 @ 09:34:59
URL: http://torslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0