lite skola idag

ja då har man vart på utvecklingsamtal då, och inte blev man särskillt glad efter det, mina betyg kommer förmodligen att sänkas, så nu känner jag bara ennumera prestationsångest, jag vill ju inte att betygen ska sjunka, det är okej om de står kvar på samma, men sjunka får de ju inte göra, så är det ju bara! nu är jag på kleniken igen, och har precis ärtit tiomellis, en risifrutti, ett mariekex och 1,5 dl joice. sedan ska jag äta lunch här  och efter det åker jag tillbaka till skolan för att vara med på syslöjden som jag inte har något betyg i alls. nej nu tar ångesten över, jag måste plugga om jag ska klara att ligga kvar på mina betyg från förra terminen. snart ska jag träffa min behandlare också, vi ska planera min vecka och s, men mer om det senare, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0