alltid är det så jobbigt

idag har varit en av de jobbigaste dagarna på länge, det började bra hemma men sedan när jag kom till kliniken till lunch så kändes allt bara hämskt igen, jag har ju fått full portion, och jag trodde jag skulle dö, har aldrig ätit så mycket i hela mitt liv. till middagen blev det inte bättre, jag grät mig igenom måltiden och det tog lång tid att få i sig allt. jag har fått en extra näringsdryck också, den gick ganska bra, för det var inte så mycket, men när jag tänker på vad den innehåller så känns det inte så bra längre, men jag kan inte göra något, äter jag inte så läggs det på på nästa mål, och skulle jag vägra helt så skulle jag bli inlagd igen, så vad ska man göra liksom?
äfter maten så satt jag och pratade med mamma, efter ett tag känndes det lite bättre och vi bestämde att vi skulle åka och sola solarium, så jag sophie och mamma åkte dit och solade 20 min, det var skitjobbigt, det blev asvarmt där inne. sen bar det hem igen för det var dags för kvällsmellis, idag blev det fyra mariekex, fyra torkade frukter , och en kopp capochino, eller hur det stavas.. men nu ska jag ta och plygga, har så mycket att göra så jag måste börja ta igen lite nu känner jag.
puss

jag hittade just typ världens gamlaste bild, var bara tvungen att lägga ut den, haha ca tre år sedan. längtar tillbaka..

Kommentarer
Postat av: elin

hhöhö där är ju jag med? :O

2009-03-08 @ 22:39:39
URL: http://elinvb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0