måndag igen

japp nu sitter jag här, där jag sitter varje måndag, är precis färdig med frukosten och väntar nu på att få åka hem, det är bara ca åtta timmar kvar, suck jag hoppas dagen flyter på iallafall. de tog en vikt på mig imorse, jag är jättenervös för den, för har jag inte gått upp så får jag inte börja skolan på fre och inte kommer jag att få vara hemma något heller, så jag hoppas att det har gått uppot. jag kommer säkert att prata med min behandlare idag och då kommer jag nog få veta något.
jag ska försöka att ta tag i matten sen, haha ligger typ hur mycket efter som hälst, men jag hatar att räkna med x och y och alla dessa uppställningar som blir flera sidor långa..
vi hörs puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0