mår jätteilla

här igen och jag vet inte vad jag ska göra, allt känns bara så  fel just nu, jag vill inte åka hit mer, orkar inte det längre.. jag har precis ätit frukost och jag mår riktigt illa, det började redan i taxin, han som körde luktade jätteäckligt, jag satt där och försökte att inte andas, men detr är ju inte så lätt. jag vart riktigt lättad när jag äntligen kunde hoppa ur. sedan vart det frukost direkt på det, usch jag vill bara spy...
de tog en ny vikt på mig idag också, jag ska prata med min behandlare idag klockan två så då får jag väll veta mer om det, jag är faktiskt jätterädd för jag vet inte allt blev så fel förra gången.. hoppas den här blir bättre.
nej nu ska jag ta och plugga, kommer säkert bara bli någon uppgift eftersom jag har jättesvårt att jobba när jag är själv..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0