mathöjning idag igen

då har jag presis ätit tio mellis, det gick bra,. jag ver nere hos läraren precis innan, och så klart så fattade jag ingenting typ, asjobbigt, jag vet att jag borde jobba mer när jag är här, men det går inte det tar bara stopp i hvudet när jag inte har någon lärare att ta hjälp av. undra hur mycket äfter jag ligger igentligen, säker typ en månad eller något, jag vill inte ens tänka på det. idag klockan 1 så är det mathöjning också, jag har igentligen fullt chema tror jag men jag går inte upp så mycket i vikt på det så då måste det höjas. jag känner redan nu att det här kommer bli en tuff dag. nej nu ska jag plugga i 20 min innan jag ska iväg på en ny grej. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0