missar allt

då var man klar med tiomellis, en risifrutti, 1,5 dl jouice och ett mariekex. det gick bra men nu är jag jättemätt och är orolig för lunchen, jag ska äta pasta och kyckling, med riven permesanost, men det tänker inte jag ta till, det väger inget och innehåller bara i stort sätt fett. jag ska inte tänka sådär, men jag kan inte låta bli.
jag måste försöka plugga, även om det är svårt, känns lättare att jobba hemma, men jag vill ju inte slösa all tid på det, jag måste få börja skolan igen, så at jag får chansen att komma ikapp.  jag längtar verkligen dit, det känns som jag inte varit där på evigheter, och det stämmer ju.. jag har bara varit där två gånger för att hämta böcker och jag har varit här i typ nio veckor eller något. fan vad mycket man missar igentligen...
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0