natti natti

åå vad glad jag blev när jag såg alla era komentarer på frågestunden, jag kommer sätta mig ner imorgon och försöka svara på dem så gott jag kan, eller idag blir det ju, eftersom klockan är rätt så mycket. ni får gärna fortsätta att ställa frågor tills dess. imorgon kommer jag inte gå upp så tidigt, jag kommer hoppa över frukosten, och försöka lösa det på något sätt, antagligen får det kanske bli nån extra näringsdryck istället. jag orkar faktiskt inte gå upp tidigt längre det är faktiskt helg och jag måste sova ut känner jag, jag har inte gjort det på jättelänge, men säg inget om det till min behandlare, hon skulle typ hallshugga mig, nej men jag hade fått veckans utskällning iallafall.
middagen idag var vell inte jättelyckad, den tog väldigt lång tid och jag kunde inte äta upp hela, det går inte! det känns ju bara som om man vill spy liksom när man får i sig så mycket.
men nu ska jag gå och lägga mig, vi hörs imorgon, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0