nervös inför imorgon

idag har jag mäst vart hemma, träffade mickis en stund imorse, sen har jag nog bara varit hemma, eller jag åkte till Willys också och handlade med mamma. ikväll ska jag kolla på beck, och snart ska jag försöka börja med min deckare som jag måste skriva i svenskan, suck det är jättesvårt när man inte kan få hjälp av någon lärare..
imorgon är det kliniken igen, jag vill  verkligen inte dit, de kommer säkert väga mig också, och jag hoppas att det gått uppot för annars är jag död, och det menar jag.. jag kommer inte få börja skolan, eller få vara hemma. åå jag börjar bli nervös.. men jag har inte rört mig någonting typ i helgen så jag måste ha gått upp, det känns som det iallafall, fast det gjorde det ju förra gången också, men då hade jag ju gått ner i vikt, men så är det nog inte den här gången, åå fan vad jobbigt allt ska vara.
puss

sommaren 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0