nervös

hej jag kom precis hem från maxi, var där och handlade med mamma, men säg inte det till min behandlare för då lär hon vell bli galen antar jag. dagen har varit jobbig, direkt när jag kom hem stängde jag in mig på mitt rum, låg i sängen och tänkte på allt, tårarna rann som vanligt och tillslut kom mamma in och försökte prata med mig men det gick inte så bra för jag kunde inte prata för att jag var så ledsen. tillslut lungnade jag mig och kunde berätta vad som kändes jobbigt, och det var ju så klart matschemat som jag fick nytt idag. jag kommer att dö imorgon och jag menar det, hur fan ska jag klara det nya schemat?

jag ska till skolan imorgon också, det blir ju skönt med en omväxling från kliniken, men jag får ju bara hälsa på alla och hämta böcker, å jag är nervös, har inte träffat vissa på jättelänge, undra vad de kommer tycka om mig nu...
nu måste jag börja med so arbetet som igentligen skulle vart inne vecka 6, lite  sent kanske men vad ska jag göra , jag kan inte jobba när jag är själv, det går bara inte..
puss och god natt

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha, jag fuskade också idag - var på maxi och handlade med mamma ^^

2009-03-05 @ 18:50:57
URL: http://torslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0