ny behandlare

nu sittaer man här ännu en dag, frukosten är avklarad, så det känns bra. livet bara susar förbi känns det som, har varit här i tre månader snart, det är en så jävla lång tid!
igår fick jag iallafall lite glada nyheter av min behandlare, jag ska få börja ta mer annsvar, alltså hälla upp saker utan att någon står och stirrar på en hela tiden. sen ska jag få gå till skolan på fredag, fan vad skönt, jag ska få jobba för första gången där.. sen ska jag få vara hemma när min mamma är hemma, så det var ju bra nyheter. sedan ska jag få en ny behandlare, men det blir inte förens slutet av den här månaden. min ska byta jobb, jag vet inte om jag ska vara glad eller inte, för tänk om jag får någon som är ännu värre, hoppas inte! jag hoppas jag får någon som är lite snällare och som låter mig vara hemma och gå i skolan mera. men samtidigt är jag glad att jag slipper henne för vi bråkar bara hela tiden.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0