nyvaken

hej igen, jag har presis ätit frukost, tre dl oboy och en macka med 1 tsk smör och en msk mjukost. jag är ledsen för att det bara blev ett inlägg igår, men jag tänkte skriva på kvällen men då fastnade jag framför tven, det var någon film, men jag hanninte se klart den för jag somnade i soffan, haha. igår hade jag ju namsdag och jag fick ett jättefint ljusfat av mormor och morfar, av mamma och pappa ska jag få åka och välja något i äfferen och av farmor fick jag lite pengar, tack så mycket! min syrra skulle iväg på kalas okså, maskerad, så jag klädde ut och sminkade henne till dalmatin, blev det bra? puss





Bild 1: syrran utklädd till hund.
Bild 2: ljusfatet jag fick av mormor och morfar.

Kommentarer
Postat av: fanny

elin vart ju skit gullig :) <3

2009-03-01 @ 17:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0