orkar inte

känner att jag bara vill dö just nu,  jag orkar inte en dag till, inte en sekund av det här jävla livet. såklart att man ska ha gått ner  i vikt, jag kommer aldrig att skrivas ut, aldrg! jag har suttit och gråtit ända sen halv två idag över det, om jag inte går upp något till nästa gång så kommer jag inte att få gå i skolan, och händer det så tänker jag fan inte fortsätta längre. varför ska det vara så jävla svårt att gå upp lite? jag fattar inte vad mitt problem är egentligen. jag vill göra mina föräldrar stållt, men just nu vill jag bara försvinna för all tid, leva ett eget liv där jag slipper alla jävla behandlare. jag äter normalt, och av nästan allt, jag är normal, även om inte min kropp är det en, men jag vill ju inte se ut som förut, vill inte tillbaka dit, så varför kan jag inte få se ut som jag gör, huvudsaken är ju att man äter bra!


vill bara bort någonstanns

Kommentarer
Postat av: frida

fortsätt kämpa, du kommer må bra när du får ordning på allt.

2009-03-25 @ 18:23:20
URL: http://coolafrida.devote.se
Postat av: Anonym

Håller med Frida. Forsätt kämpa, du kommer att klara de någon dag, de tar tid att gå upp i vikt, för din kropp smälter maten så snabbt just nu. Men forstätt äta lite till och sen lovar jag att du kommer bli frisk :) <3

2009-03-25 @ 21:27:34
Postat av: isabell

jag finns alltid här för dig. älskar dig <3

2009-03-25 @ 22:18:14
URL: http://isabellthorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0