plugg på gång

nu har jag precis ätit lunch på resturangen tango, pasta med kassler i salsa sås, det smakade vell okej. alla värme rum är upptagna, så jag satte mig frammför datan istället. jag har glömmt att ta på mig värmejackan också, hoppas ingen ser det för du måste jag lämna datan för att hämta en och då lär jag inte få tillbaka den. nu är det iallafall bara tremellis kvar och jag ska försöka plugga lite innan dess. det har kommit en ny tjej till kleniken också, hon värkar snäll och så. jag vet vem hon är och hoppas det går bra för henne i famtiden. ikväll ska jag försöka att komma ihåg att visa en bild på mandomeetern när jag äter, då kan ni få se hur stor min portion jag har nu är. men nu ska jag försöka plugga vi hörs senare, puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din blogg är grym, all lycka i framtiden

2009-03-03 @ 12:59:35
Postat av: =)

vad är en värmerjakc och rum ? vad har man det för?

2009-03-03 @ 16:09:23
Postat av: =)

vad är en värme jacka och rum ? vad har men det för?

2009-03-03 @ 16:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0