så dålig förebild

nu är det kväll och dagen har varit riktigt jobbig, jag vet inte hur länge jag kommer att klara att leva så här, jag är liksom uppsvälld som värsta balongen, det ser ärligt ut som om jag väntar barn.. och imorgon är det kliniken igen, jag åker bara dit om jag får vara ledig  en och en halv dag den här veckan, annars får det vara. saken är den att jag måste åka dit om jag ska kunna få reda på det. så jag åker dit imorgon, men om jag får reda på att jag inte skulle få ledigt så åker jag inte dit igen. imorgon så ska det filmas där också, pogrammet kommer sändas på USAs nyhetskanal sen, då blir jag med i tv,haha.. snart börjar beck iallafall, vi hörs puss

jag är lite otolig över min lillasyster, hon börjar ta efter mig, säger att hon är tjock och ful och sådant, gud vilken dålig förebild jag har varit, hon får inte ta efter mig när hon blir större.. hon kan säga saker som, jag är så tjock, jag önskar jag var lika smal som angelica, usch det gör ont att höra det. jag får jättedåligt samvete när jag tänker på att det är mitt fel att hon är så..

verkligen inte tjock och ful, helt underbart söt ellerhur.
förlåt, jsg vill ite förstöra ditt liv också..

Kommentarer
Postat av: tove

gud va lika ni var, så söt liten flicka!

du kommer bli bra tillslut, bara bita ihop trotts att det känns svårt!

2009-03-08 @ 21:03:31
URL: http://soderstromtove.blogg.se/
Postat av: Anonym

asso jag fattar inte vad det är me dej, vadå tjock vad äre för fel att vara tjock, det är inget fel med det så sluta säga saker som kan såra andra

2009-03-09 @ 17:00:18
URL: http://alexandratijero.blogg.se/
Postat av: fanny

det är bara att kämpa angelica, alla dina nära finns vid din sida alltid. dygnet runt om de e något du måste prata om finns vi alla här <3

å elin kommer klara sig när hon blir större kan du ju berätta då kommer hon ttycka att du är världens starkaste tjej. jag älskar dej <3 å ja e SKIT STOLT över att du kämpar angelica snart blir du frisk de vet jag!

2009-03-09 @ 17:46:56
Postat av: Anonym

Så sööööööt! :)

2009-03-10 @ 17:51:17
Postat av: Anonym

din lillasyrra är fett sööt <3

få nt dligt samvete , när hon blir äldre och förstår mer kan du ju prata om vad som händer <33

2009-03-10 @ 18:48:52
Postat av: MulleMeck

Bara det att höra sin lillasyster säga något sådant skulle väl räcka för att börja göra detta på rätt sätt va?? Ät allt som du skall äta, och hallå??? vadå inte ta permesanost till pastan för att det är bara fett??? jisses...alla normala äter ost för att det är gott och man blir inte fet av några gram ost!



"jag är lite otolig över min lillasyster, hon börjar ta efter mig, säger att hon är tjock och ful och sådant, gud vilken dålig förebild jag har varit, hon får inte ta efter mig när hon blir större.. hon kan säga saker som, jag är så tjock, jag önskar jag var lika smal som angelica, usch det gör ont att höra det."

2009-03-12 @ 08:15:17
Postat av: tove

"asso jag fattar inte vad det är me dej, vadå tjock vad äre för fel att vara tjock, det är inget fel med det så sluta säga saker som kan såra andra"



Om du blir sårad kan du ju sluta läsa hennes blogg nu då. Det är en sjukdom hon har och du verkar tydligen inte fatta vad den gör med ens kropp?

2009-03-12 @ 22:53:03
URL: http://soderstromtove.blogg.se/
Postat av: "hemlig läsare"

mullemeck, eller vad du nu heter, du har ju verkligen inte fattat någonting ! det är inte bara att börja äta igen och sen är allt bra, för då hade hon ju gjort det fattar du väl ! det är psykologiskt också och hon mår verkligen inte bra, så sluta saker som att hon får skylla sej mm..

angelica, du är jättefin och jag vet att du kan klara det !

pussar "hemlig läsare" <3

2009-03-13 @ 12:19:04
Postat av: m

Kämpa på det löser sig allt som känns tungt just nu.

Din lilla syster är sjukt söt det är du också.

Ha en fortsatt super dag.

2009-03-13 @ 15:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0