snart hem!

snart ska jag få åka hem, bara tremellis kvar och efter det så sticker jag. min behandlare skulle prata med mig idag, vilket hon inte gjort en, då måste det inte funnit något viktigt att säga, vilket betyder att jag förmodligen gått upp i vikt, även om det känns jobbig att göra det så vill jag inte gå ner för då blir jag kvar här längre och får inte börja skolan eller ta mer eget annsvar. jag var precis nere hos läraren, jag jobbade klart med allt jag hade i NO så det känns skönt att man är klar med det iallafall.
åå jag har ingen lust att käka tremellis, jag är förtfarande jättemätt sen lunchen som var typ världens största portion. just nu står magen rätt ut och jag vill bara trolla bort den så att den blir platt igen som förut, varför kan man inte gå upp i vikt så att det inte syns? kan inte magen få vara platt fast man väger normalt, då skulle det vara betydligt lättare att äta, för om inte magen växer för varje måltid så skulle det vara lätt att bli frisk igen, fan att det inte kan vara så..
puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

magen blit alltid större en stund efter att man har ätit, men det försvinner sen :D kämpa vidare

2009-03-16 @ 15:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0