solariumbränna

aj aj, jag har knappt kunnat sova inatt för jag har haft så ont, jag solade solarium igår, har aldrig gjort det förut, och jag trodde inte att det var så snarkt! jag kande direkt äfter att jag hade lite ont, men nu gör det skitont, jag är röd lite överallt, och jag är helt svullen i hela ansiktet och jag som ska till ikea idag för att kolla nya möbler till mitt rum, jag vet faktiskt inte om jag vågar gå ut, men men jag måste, har ju väntat så länge för att åka dit, ni kanske får se lite bilder därifrån senare. jag ska äta lunch där också, på mandometern när alla kan se, haha de kommer undra vad jag är för konstig person som mäter maten liksom. men men vad ska jag gör liksom? jag får ju inte äta utan den. men nu måste jag göra mig iårdning för ikea, vi hörs senare ikväll när jag kommer hem.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0