söndag

imorse gick jag upp 20 över sju, åt frukost och gick och la mig igen, vaknade halv tio gick upp och åt mellanmål, åkte sedan och solade, kom tillbaka och har presis ätit lunch. man hinner nästan inte göra något innan man ska äta igen, men men så är livet och det är vell bara att anpassa sig till det antar jag.
imorgon är det kleniken igen, de kommer också att väga mig igen, och har jag inte gått upp så får jag inte gå i skolan. jag är lite orolig, för jag har rört mig ganska mycket den här helgen, men jag hoppas att jag har gått upp så att jag slipper tjafs imorgon, men jag är ändå nervös. jag hoppas allt går bra, för jag vill så gärna gå lite i skolan igen, det skulle betyda enormt mycket att få umgås med alla igen.
puss

isabell och emilia, så söta!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Drick en massa vatten innan. Sedan kissar du bara ut de och får gå till skolan smal.

2009-03-22 @ 16:11:05
Postat av: Anonym

men hon är ju redan smal

2009-03-24 @ 17:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0