söndag

gick upp halv tio idag, tog lie sovmorgon.. sedan åkte jag iväg med mamma på tjänst.. haha skittråkigt men det måste ju göras. jag är jättesugen på att hitta på något, åka iväg någon stans, men jag vet inte vart. men när jag sitter här får jag jättedåligt samvete, jag slösar ju bort den tid jag har att göra något med, jag vill ju göra något roligt när jag är hemma.. eller det behöver inte vara roligt,bara man gör något..
jag har sagt hela helgen att jag inte tänker åka till kliniken på måndag, mamma säger att det bara kommer att bli värre, men det tror jag inte, jag får ju vara hemma då, jag kan vägra att åka dit resten av livet, min familj skulle nog bli väldigt besvikna, men jag känner att jag inte orkar en dag till där, jag är hällre död en att åka dit en dag till. jag är lite nervös för vad som kan hända, men kan de göra något? åå jag blir lite orolig nu men jag vill inte dit imorgon så är det bara, ska jag vägra eller inte?.. nej jag måste göra något nu, kan inte slösa bort all tid jag har hemma..

Kommentarer
Postat av: Anonym

vägra inte, även om det är jobbigt! men du kommer att tjäna på det =)

2009-03-08 @ 18:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0