sovmorgon, eller inte..

godmorgon, jag hade tänkt att ta sov morgon idag, men vaknade ändå halv nio, jag vet inte varför, det är vell för att jag är van att gå upp tidigt nu för tiden. jag har just precis ätit frukost, eller inte frukost, för den hoppade jag över, så det fick bli ett mellanmål direkt nu när jag vaknade. en risifrutti och en halv scandie shake så jobbigt att man måste äta så ofta, och allt måste anpassas efter det hela tiden. idag vet jag inte vad jag ska hitta på, vill ut ikväll men sophie och mickis skulle iväg, annars hade jag nog vart ute med dem och kanske och några till. men jag får vell vara lite avensjuk på dom, som ska iväg ikväll, haha. annars ska jag nodg fixa mitt rum lite idag också, jag har ju köpt nya grejer och så, men det saknas fortfarande en hel del. så därför får ni vänta tills jag är klar innan ni får se det.
puss

Kommentarer
Postat av: Emelie

hur lyckades du hoppa frukosten? mamma skulle halshugga mig =P

2009-03-07 @ 09:43:03
URL: http://torslan.blogg.se/
Postat av: angelica

asso jag lägger till typ lite näringsdryck eller något få nått annat mål, så det blir ändå ungefär samma näringsintag.

2009-03-07 @ 14:41:24
URL: http://agelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0