spyfärdig

snart kommer mina föräldrar hit, så skönt, jag längtar redan efter dem, även om jag såg dem senast imorse.
just nu sitter jag här och känner mig helt änkelt spyfärdig, det var ett tag sen jag kännde mig så här jävla mätt. jag åt någon wook med strimmlad bipp och grönsaker, och ris till, det var faktiskt gott, men inte i så stora mängder.
min nya behandlare värkar faktiskt ganska trevlig, han har lite samma smak som jag och hon pratar på hela tiden, faktiskt om intresanta saker, som inte min förra behandlare kunde göra.. just nu känns det bra att ha fått en ny behandlare, vi kommer säkert att bråka sen vi med, men jag vet inte jag har iallafall lite större förhoppningar med den här. så nu hoppas jag att jag får gå i skolan snart igen, det beror förståss på vikten, men jag har flyttat min näringsdryck till sista målet, det kanske gör att man går upp mer, för man gör ju inte av med så mycket när man sover.

Kommentarer
Postat av: Anonym

känner inte du dig lite inlåst? alltså , sitter du inne hela dagarna i ett tomt rum? eller hur ser det ut, lust o fota nån dag? puss

2009-03-31 @ 21:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0